۶. هشت دقیقه تا برهوت

 

نام کتاب : ۸ دقیقه تا برهوت

نویسنده : ر.اعتمادی

خوانده شده در : ۱۰/۶/۱۳۸۵

 ۱. :من: وجود ندارد . همه ما دیرگاهیست که مرده ایم ! آیندگان هم مرده به دنیا می آیند .

فقط مشکل در ؛من ؛ است . اگر در آخرین لحظه ؛من؛ را بکشی در شماز زندگان جاویدی .

۲.دانه هنگامی که زیر خاک می رود در حقیقت با آزادی وداع می کند ُاما پس از گذراندن دوره ی زندان خاک است که سبز و شاداب و آزاد سر از زندان بیرون می کشد فضا  را از بوی و رنگ و عطر خویش زنده می سازد .

۳.مدام هرچیزی را به جزء جزء تقسیم می کنی و آن وقت برای هر جزء آن هزار فکر و خیال به جان خودت میندازی .چرا یکبار به ؛کل؛ فکر نمیکنی ؟!

کل را دریاب ! کل هستی را می گویم .آن وقت تمام ترست از جزئیات می ریزد .

وقتی قشنگترین تابلوها را به قطعات کوچک تقسیم کردی تابلو وحشت انگیزی از کار در می آید .

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیرا سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:42 ق.ظ http://samirasoltani.blogfa.com

سلام
خوبه که چیزهایی که خودتون خوندید رو به دیگران معرفی می کنید ولی کاش یه مقداری در مورد کتاب هم توضیح می دادید این که مثلا همین کتاب ۸ دقیقه تا برهوت چه موضوعی دارد یا یه خلاصه از داستان کتاب را می نوشتید...نکته ی دیگه این که جمله های قشنگی را انتخاب می کنید....
موفق باشید

حدیث یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ق.ظ

مرسی...........
جالب بود..

محدثه یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ق.ظ http://scarcesenses.persianblog.com

سلام دختر خاله عزیزم....
مرسی که پست قبلیو پاک کردی(بد جنس)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یک تو ضیحاتی باید بدم....
من اوندفعه که اومدم بنویسن هرکاری کردم نرفت توش و آخرش فهمیدم یوزرم اشتباهه و هر چی مغزم رو به کار انداختم یادم نیومد..
این دفعه هم دوباره نوشتم و میخواستم سند کنم(چون یوزر ناگهان یادم اومد) دیدم پسوورد از توی هاردم پاک شده....
حالا تو بگو من مقصرم آیا؟؟؟؟؟؟!!!!!
خوب چی کار کنم تقصیر من نبوده که...
اگه دوباره پسوورد رو برام ایمیل کنی .....قربونت برم چی میشه آخه!!!!!هان؟
منتظرم آ!!!!!
برام خیلی خیلی دعا کن....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد